کد خبر: ۲۳۴۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸
ربات کپی ترید ابزاری برای معاملات خودکار و کسب درآمد دلاری است که هرکسی می تواند از آن استفاده کند. برای آشنایی با ربات کپی ترید ارز دیجیتال این مقاله را بخوانید.

ربات کپی ترید ارز دیجیتال

آشنایی با ربات کپی ترید ارز دیجیتال، ویژگی ها و مزایا و معایب

 

«وقت یا دانش کافی برای ترید ندارید؟! هیچ ایرادی ندارد! پیشنهاد ما به شما ربات کپی ترید است تا از بازار های معاملاتی به درآمد دلاری برسید.» شاید فکر کنید این جمله تبلیغاتی و دروغ است اما خیر؛ ربات های کپی تریدینگ، معاملات تریدر های حرفه ای و ماهر را کپی کرده و به جای شما ترید می کنند. اگر شما هم کنجکاو شدید تا با [ربات کپی ترید ارز دیجیتال] آشنا شوید پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

ربات کپی ترید ارز دیجیتال - ویژگی ها + مزایا و معایب!

پیش از هر کاری، اجازه دهید تا با ربات های تریدر آشنا شویم. ربات های تریدر یا معامله گر، نرم افزار هایی هستند که معاملات مالی در بازار های گوناگون ازجمله فارکس، ارز دیجیتال و ... را به طور خودکار انجام می دهند. در واقع این ربات ها به گونه ای برنامه ریزی شده اند تا دستور ها و استراتژی های تریدر را به طور دقیق و با سرعت بالا اجرا کرده و پوزیشن را باز کنند.

ربات کپی ترید ارز دیجیتال یکی از همین ربات های معامله گر است که برای کپی تریدینگ طراحی شده و معاملات تریدر موردنظر شما را کپی و اجرا می کنند؛ ربات کپی ترید ارز دیجیتال در 24 ساعت از شبانه روز فعال است و معاملات را به طور دقیق کپی می کند.

ویژگی های ربات کپی ترید ارز دیجیتال

ربات کپی ترید ارز دیجیتال، معامله گران مبتدی را به سمت موفقیت در ترید و کسب درآمد هدایت می کند و برای اینکار از ویژگی های زیر برخوردار است. ویژگی های ربات کپی ترید ارز دیجیتال:

  • معاملات خودکار با الگوبرداری از تریدر های حرفه ای

  • ارائه شده در نسخه های رایگان و پولی

  • ارائه امکاناتی همچون ابزار حد سود و ضرر

  • سرعت بالا در اجرای معاملات

  • فعال در 24 ساعت از شبانه روز

  • قابلیت تطبیق خودکار پوزیشن با استراتژی معاملاتی

مزایا و معایب ربات کپی ترید ارز دیجیتال

در قسمت های قبل، به معرفی کامل ربات کپی ترید ارز دیجیتال پرداختیم. در این بخش از مقاله به مزایا/معایب ربات های تریدر خواهیم پرداخت.

مزایای ربات تریدر ارز دیجیتال

ربات کپی ترید ارز دیجیتال مزایای جذابی برای معامله گران فراهم می کند که عبارتند از:

  • کپی کردن از معاملات افراد متخصص در زمینه ارزهای دیجیتال، بسیار ساده بوده و در سریع ترین حالت ممکن انجام می شود؛

  • دریافت سود از این طریق، راحت ترین نوع معامله در بازار ارزهای دیجیتال محسوب می شود؛

  • صرفه جویی در زمان؛

  • استفاده از تجربیات معامله گران حرفه ای و آشنایی با روش ترید افراد؛

  • امکان کسب سود با کمترین سرمایه، میسر شده است.

اگر شما هم نسبت به استفاده از ربات کپی ترید ارز دیجیتال مشتاق هستید پس پیش از هرکاری مقاله های ربات ارز دیجیتال، معرفی ربات ارز دیجیتال ایرانی، ربات ارز دیجیتال تلگرام، معاملات خودکار رمز ارز با ربات کریپتوهاپر، آموزش کپی ترید در پاکت آپشن، ربات قیمت ارز دیجیتال و ... را در وب سایت های تخصصی ارز دیجیتال و کریپتو ازجمله خدمات انحصاری بروکر های فارکس و باینری آپشن خانه فارکس من ifxhome، کوین جکو CoinGecko، یو تودی U.Today و دیگر رسانه ها مطالعه کنید.

معایب ربات تریدر ارز دیجیتال

همچون هر رباتی، ربات کپی ترید ارز دیجیتال هم معایبی دارد که پیش از انتخاب آن ها باید بدانید. معایب ربات کپی ترید ارز دیجیتال:

  • برخی از ربات های تریدر، از هزینه های سنگین برخوردار هستند؛

  • در صورت اتکا به این ابزارها، هیچ گاه نمی توان دانش معامله گری را کسب کرد؛

  • امکان اشتباه ربات ها و متخصصی که در حال معامله است، وجود دارد [در این صورت شما هم یک معامله نا موفق خواهید داشت].

نحوه عملکرد ربات کپی ترید ارز دیجیتال به چه صورت است؟!

ربات کپی ترید، معامله دیگران را به طور خودکار کپی می کند. در واقع با این ربات ها، هرکسی می تواند معاملات یک تریدر دیگر را تکرار کند. به طور کلی عملکرد ربات کپی ترید ارز دیجیتال به 4 بخش تقسیم می شود.

انتخاب معامله گر مناسب

در این بخش کاری با ربات نداریم و شما باید معامله گر مناسب را انتخاب کنید. حتما به عملکرد و سابقه معاملاتی تریدر موردنظر توجه کنید و فاکتور های گوناگونی را در نظر بگیرید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

اتصال به پلتفرم کپی ترید

پس از انتخاب تریدر موردنظر، کار با ربات آغاز می شود و باید آن را به یکی از پلتفرم های کپی تریدینگ متصل کنید. پلتفرمی را انتخاب کنید که از ولت یا کیف پول شما پشتیبانی کند و امکانات مناسبی برای کپی تریدینگ داشته باشد.

تنظیمات ربات و استراتژی

حالا باید تنظیمات ربات و استراتژی ازجمله میزان سرمایه برای هر معامله، محدودیت های ریسک، ابزار های مدیریت ریسک ازجمله حد ضرر و حد سود را تعیین کنید. همچنین می توانید استراتژی موردنظر خود را به ربات ارائه دهید تا از آن استفاده کند.

استراتژی ترید ربات کپی ترید

برخی از پلتفرم های کپی تریدینگ از امکان ارائه استراتژی معاملاتی به ربات پشتیبانی می کنند و می توانید از آن ها استفاده کنید.

کپی کردن معاملات

پس از تنظیمات و انتخاب معامله گر، همه چیز آماده است تا ربات کار خود را آغاز کند. هر معامله ای که تریدر اصلی انجام دهد، به طور همزمان در حساب کاربرِ کپی کننده نیز اجرا می شود.

آیا نوبیتکس از ربات کپی ترید ارز دیجیتال پشتیبانی می کند؟!

متاسفانه صرافی نوبیتکس از ربات کپی ترید ارز دیجیتال پشتیبانی نمی کند و هیچ سرویسی برای کپی ترید ندارد. با این حال هنوز هم می توانید در نوبیتکس معامله کرده و از امکانات این صرافی استفاده کنید. جدول زیر مشخصات کاملی از نوبیتکس ارائه می کند.

نام صرافی

نوبیتکس | NOBITEX

سال تاسیس

1396

ارتباط با پشتیبانی

پشتیبانی تلگرام

پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی واتساپ

دفتر مرکزی

ایران | تهران | خیابان آزادی

شماره تلفن و آدرس ایمیل

00982191009925

support@nobitex.ir

تعداد ارزهای دیجیتال

44

راه های ارتباط با پشتیبانی

چت آنلاین | تلفن | ایمیل | تلگرام | واتساپ

ساعت و روزهای پشتیبانی

24/7

کارمزد معاملات

بر حسب حجم معاملات از 0.35 – 0.2 %

پلتفرم های معاملاتی

وب سایت | اندروید و IOS

سطح امنیت

پیشرفته

واریز و برداشت بدون احراز هویت

تا 5 میلیون ریال روزانه

امکان نگهداری رمز ارز

دارد

شبکه های اجتماعی

توییتر | اینستاگرام | تلگرام | لینکدین

رتبه کاربران

10/9.1

محدودیت برداشت

بسته به نوع ارز حداقل برداشت و کمیسیون دارد

نماد الکترونیک

ندارد

کارمزد برداشت ریالی

1 درصد تا سقف 40 هزار ریال

پرداخت با سیستم شتاب

دارد

بونوس و طرح های تشویقی

دارد

کپی تریدینگ و سیگنال تریدینگ

ندارد

نظر کارشناس درخصوص ربات کپی ترید ارز دیجیتال و سخن پایانی:

ربات کپی ترید وسیله ای جذاب برای معاملات خودکار و بی دردسر ارز دیجیتال است که هرکسی می تواند از آن استفاده کند. با این حال این ربات ها هم معایبی ازجمله هزینه های سنگین دارند که باید به آنها توجه کنید. آیا شما هم از ربات های کپی ترید استفاده می کنید؟! تجربه های خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

 برای آشنایی بیشتر با ربات کپی ترید ارز دیجیتال به وبسایت ما در اینجا مراجعه نمایید تا اطلاعات به روز و جامع در این زمینه کسب نمایید و همچنین از دیگر مقالات تخصصی ما در زمینه های بازارهای مالی بهره مند شوید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار